Szállítás 24/48 órán belül | Ingyenes szállítás 15.000 Ft (nettó) - tól | Egyszerű visszaküldés (14 nap)

10% kedvezmény minden 15,500 HUF (nettó) feletti rendelés esetén (szállítási díj nélkül)

Rendelés és termékvisszaküldés

Hogyan adhatok le rendelést?
A rendelést és a fizetést legegyszerűbben az interneten és a webáruházunkban adhatja le, illetve hajthatja végre. De bátran felveheti a kapcsolatot értékesítési munkatársainkkal is, és telefonon is leadhatja rendelését.

Honnan tudhatom, hogy a boríték mérete megfelelő lesz a képeslapjaimhoz?
A borítéknak általában 10 mm-rel kell nagyobbnak lennie annál, mint amit belehelyez. Termékmintákat is kínálunk, ha még a rendelés leadása előtt szeretné megismerni a termék méretét vagy színét.

Tudnak nekem tanácsot adni a megfelelő boríték kiválasztásában?
Ha bármilyen kérdése van, vagy csupán a telefonos rendelést részesíti előnyben, hívjon minket a telefonszámon, örömmel segítünk. Hétfőtől péntekig 08:30 és 17:30 között állunk rendelkezésére.

Van önöknél minimális rendelési mennyiség?
Nálunk akár egy darabot is vásárolhat, vagy amennyit csak szeretne! Minél többet vásárol, annál nagyobb mértékű kedvezményt kap.

Kaphatok kedvezményt, ha nagyobb mennyiséget rendelek?
A szokásos kedvezmények mértéke 10% és 60% között mozog, és egy adott termék 50 darab feletti mennyiségű megrendelésére vonatkoznak. A további kedvezmények és akciók folyamatosan elérhetők online.

Mi a teendő, ha vissza szeretnék küldeni egy megvásárolt terméket?
Az összes terméket vagy a termékek egy részét is visszaküldheti, amennyiben azok nem nyomtatottak, sérültek vagy használtak. A termék kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje, és erről e-mailben értesítsen minket.
A termékvisszaküldési szám átvétele után 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a terméke(ke)t kirendeltségeinkbe (a szállítás költségét Ön viseli). A visszaküldött termék(ek) átvételét és ellenőrzését követően visszatérítjük a vételárat.
A termékcseréhez először vissza kell küldeni a terméke(ke)t, és új rendelést kell leadni. Kövesse a fenti lépéseket: értesítsen a visszaküldésről, küldje vissza a terméket, majd pedig adjon le új megrendelést a weboldalon a kívánt termékre.

Mennyire pontosak a weboldalon szereplő készletinformációk?
Minden esetben arra törekszünk, hogy a weboldalon a tényleges készletinformációk szerepeljenek, de egyes termékek nagyon gyorsan fogynak, ezért nem tudunk garanciát vállalni a rendelés leadása utáni elérhetőséget illetően. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy teljesítsük rendelését, és ha ez nem lehetséges, erről a lehető leghamarabb értesítjük.
A csalódások elkerülése érdekében felveheti velünk a kapcsolatot a telefonszámon, és rákérdezhet a termék rendelkezésére állására, illetve lefoglalhatja a terméket, ha nagyobb mennyiséget szeretne belőle vásárolni.